نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4520
-
الف
+

عکسی که پایان «بچه مهندس۳» را لو داد

عکس های پشت صحنه «بچه مهندس3» پایان داستان این سریال را افشا کرد.

به گزارش آی فیلم 2، سریال «بچه مهندس3» به کارگردانی «علی غفاری» و تهیه کنندگی «سعید سعدی» این روزها از رسانه ملی ایران در حال نشر است و مورد استقبال بالای مخاطبان قرار گرفته است.

با نزدیک شدن به قسمت های پایانی این سریال، گمانه زنی ها درباره پایان «بچه مهندس۳» قوت گرفته و کاربران فضای مجازی نظرات مختلفی را درپیوند با سرنوشت کرکترها بیان کرده اند.

طی روزهای گذشته نیز عکس هایی از پشت صحنه این سریال به نشر رسید که جنجال زیادی در رسانه ها ایجاد کرد.

در این تصویر که توجه مردم را به خود جلب کرده، عکس روی میز به نوعی سرنوشت کرکتر «سعید» در این سریال را لو داده و‌ گویا در ادامه ادامه داستان سریال، شاهد فوت این بازیگر هستیم.

در همین حال «خیام وقار کاشانی» بازیگر نقش سعید در یک مصاحبه درباره همکاری خود در سریال «بچه مهندس3» گفته است: من ابتدا برای بازی در نقش «جواد جوادی» رفتم اما آقای غفاری گفتند از لحاظ سنی با این کرکتر هماهنگی نداری و چهره کم سن و سال تر می خواستند. بعد از مدتی آقای کریمی با من تماس گرفت و ویژگی های نقش سعید را برایم گفت و فلمنامه را خواندم و به سریال پیوستم. 

وی ادامه داد: همیشه سعی کردم میزان حضور نقشم در سریال برایم خیلی مهم نباشد و میزان تاثیرگذاری اش برایم اولویت دارد.

«خیام وقار کاشانی» متولد 1 اسد(مرداد) 1360 در کاشان، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی که فارغ التحصل لیسانس بازیگری از دانشکده هنر و معماری می باشد، از تیاتر به تلویزیون آمده و اکنون کارگردان تیاتر هم می باشد.

آقای وقار کاشانی اولین بار در سال 86 – 87 در یک قسمت سریال «کارآگاهان» حضور کوتاهی را در تلویزیون تجربه کرد. او بعد از چندین تجربه فلم کوتاه در فلم سینمایی «تابو» در سال 93 در سینما حضور یافت.

سریال «پنجمین خورشید»، «شاید برای شما اتفاق بیفتد»، «عملیات 125»، «خانه دوستی»، «زندگی از نو»، «خانواده دکتر ماهان» از جمله سریال هایی است که «خیام وقار کاشانی» در آن ها ایفای نقش کرده است.

گفتنی است که «بچه مهندس1 و 2» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «بچه مهندس»

دانلود سریال «بچه مهندس2» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر